Тиждень з основ безпеки життєдіяльності учнів

З 20 жовтня по 24 жовтня 2025 року у Початковій школі № 2 проходив Тиждень з основ безпеки життєдіяльності учнів. Заходи реалізовувалися через тематичні дні з інтеграцією в освітній процес:

1-й день «Вивчаємо, знаємо, виконуємо»

2-й день «Дитина і природа»

3-й день «Дитина і вулиця»

4-й день «Дитина та побут, протипожежна безпека»

5-й день «Дитина та інші люди»

У рамках Тижня з основ знань з безпеки життєдіяльності 20 жовтня з учнями 4-Б класу була проведена зустріч із поліцейською Шаповалюк Тетяною Борисівною. Тема зустрічі «Правила поведінки під час надзвичайних ситуацій»

У 2-А класі відбулася пізнавальна зустріч зі шкільною медсестрою на тему «Надання першої домедичної допомоги».

Під час заходу учні обговорили важливі правила особистої гігієни, дізналися, як правильно діяти у випадку поранень та вчилися надавати домедичну допомогу.

Діти із захопленням брали участь у практичних вправах і зрозуміли, що турбота про власне здоров’я та безпеку — це дуже важливо! 💙

Педагоги ознайомили учнів  3- Б класу із поняттям “вибухонебезпечний предмет”, видами небезпечних знахідок (міни, снаряди, гранати, залишки боєприпасів).

Формували навички безпечної поведінки при виявленні підозрілих предметів або небезпечних територій.

Вчили правильно діяти у разі виявлення вибухонебезпечних предметів:

— не торкатися,

— не пересувати,

— відійти на безпечну відстань,

— повідомити дорослих чи службу 101/102.

Розвивали уважність, відповідальність, обережність у повсякденному житті.

Виховували прагнення берегти життя і здоров’я — своє та оточуючих.

В 3-Б класі також було проведено заняття на тему « Мої дії під час повітряної тривоги. Мій тривожний рюкзачок».

Педагоги ознайомили дітей  3- Б, класу із поняттям “тривожний рюкзак”, його призначенням і складом. Вчили добирати найнеобхідніші речі, які допоможуть у разі евакуації чи повітряної тривоги. Формували відповідальність, зібраність, уважність, уміння діяти спокійно в надзвичайній ситуації. Виховували бережливе ставлення до власного життя та життя інших людей

У 2-В класі проведена бесіда “Правила поведінки у надзвичайних ситуацій”. Перегляд відео “Покроково з Фросею”.

Педагоги відпрацьовували з учнями   алгоритм дій під час сигналу “‼️Увага‼️ Повітряна тривога🚨‼️”

У 2-Д класі відбувся виховний захід на тему «Говоримо про безпеку. Правила поводження з небезпечними предметами та речовинами». Діти обговорили важливі правила безпечної поведінки та дізналися, як уникати небезпечних ситуацій у повсякденному житті.

Відбулася зустріч учнів 4-Д класу з працівниками поліції, під час якої проведена бесіда про вибухонебезпечні предмети, про правила поведінки з ними.

Надзвичайні ситуації природнього характеру та наші дії.

Практичне заняття  ‘Як діяти, під час тривоги, що потрібно класти у тривожну валізу.”

Практичне заняття ” Чи знаємо ми номери телефонів важливих служб”

У 2-В класі проведена  інтерактивна гра “Дітям про гриби 🍄 Гриби отруйні та їстівні .

В 4-Д класі проведена  бесіда на тему: ” Небезпека в природі”

На групі подовженого дня в 2-Г класі учні знайомились з правилами безпечної поведінки з тваринами.

Учні 2-Б класу на уроці «Я досліджую світ» розширювали знання про гриби — їстівні та отруйні 🍄

За допомогою дидактичної гри вчилися розпізнавати гриби, переглядали цікаве відео та слухали пізнавальний матеріал. 🌿

Було весело, пізнавально і дуже корисно! 💚

Учні 1-А класу поповнили свої знання про правила безпечної поведінки у спілкуванні з дикими і безпритульними тваринами, вчилися відповідально ставитись до особистої безпеки. Також учні складали пам’ятку поводження з собаками.

У 2-Д класі відбувся виховний захід «Їстівні та отруйні гриби. Правила знай — себе захищай». Діти дізналися, як розпізнавати гриби та берегти своє здоров’я.

Учні 1-А класу ознайомилися  з безпечними місцями переходу вулиці, їх облаштуваннями, з дорожніми знаками для пішоходів. Поглибили знання  про правила пішохідного руху, З учнями проведена профілактика дитячого дорожньо-транспортного травматизму.

Бесіда “Безпека дитини у природі”у 3-В класі 

Під час проведення бесіди учні активно брали участь в обговоренні, виявили зацікавленість темою. Діти пригадали основні правила безпечної поведінки під час відпочинку на природі, у лісі, біля водойм, а також під час зустрічі з дикими тваринами чи отруйними рослинами.

У ході бесіди учні навчилися розрізняти безпечні та небезпечні ситуації, робити правильні висновки та пропонувати власні способи уникнення небезпеки.

Для закріплення знань проведена дидактична гра “Небезпека у лісі”.

Мета заходу досягнута: сформовано в учнів усвідомлене ставлення до власної безпеки та бажання дотримуватися правил поведінки у природі.

Під час уроку «Я досліджую світ учні» 2-А класу повторили правила поведінки з вогнем.

Закріпили отримані знання у груповій роботі через дидактичну гру “Вогонь — друг, вогонь — ворог”. Діти активно працювали, робили висновки про користь і небезпеку вогню.

З учнями 3-А класу  були проведені тематичні бесіди та творча робота “Безпека на дорозі”.

«Безпечна дорога до школи» – повторення правил дорожнього руху.

«Вдома безпечніше, коли знаєш правила» – про електроприлади, газ”

Учні 3-Г класу на уроках «Я пізнаю світ» створювали проєкт “Правила дорожнього руху в малюнках”

Учні 3-Д класу на групі продовженого дня активно взяли участь у проєкті “Знаки дорожні має знати кожен”

У 2-Д класі відбувся виховний захід «Безпека на дорозі». Учні пригадали правила дорожнього руху та вчилися бути уважними пішоходами.

З учнями 3-Д класу проведена дидактична гра “Вогонь – друг. Вогонь – ворог.”

Учні 1-х класів з цікавістю і користю переглянули виставу ,,Один-нуль-один”

Під час уроку «Я досліджую світ» учні 2-А класу повторили правила поведінки з вогнем.

Учні 2-Б класу на уроках знайомилися з правилами пожежної безпеки, дізнавалися, коли вогонь — друг, а коли — ворог. 🔥

👩‍🚒 Вогонь — не іграшка!

Учні 2-Б класу на уроках говорили про важливу та мужню професію пожежника.

Діти пригадували правила пожежної безпеки, добирали предмети та інвентар, з якими працює пожежник, а також розфарбовували тематичні малюнки.

Такі заняття допомагають зрозуміти, як важливо бути обережним із вогнем та знати, як діяти у надзвичайних ситуаціях 🚒🔥

З учнями 3-А класу до Тижня БЖД були проведені тематичні бесіди та творча робота “Безпека на дорозі”.

«Безпечна дорога до школи» – повторення правил дорожнього руху.

«Вдома безпечніше, коли знаєш правила» – про електроприлади, газ”

Учні 2-Д класу взяли участь у зустрічі з працівниками поліції на тему «Коли залишаєшся вдома сам. Правила поведінки з чужими людьми». Діти дізналися, як діяти у небезпечних ситуаціях, кому можна довіряти, а кому — ні, та як забезпечити власну безпеку вдома. Зустріч була дуже корисною і допомогла школярам краще зрозуміти, як піклуватися про себе.

У 1-В класі на уроці «Ядосліджую світ» з учнями проведена бесіда

«Дбай про свою безпеку вдома»

І на завершення – усі педагоги провели бесіди з учнями про правила безпечної поведінки під час осінніх канікул. Пам’ятаємо-безпека понад усе!

Рекомендовані статті

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *