Пріоритетні завдання

У 2018-2019 н. р. освітня діяльність педагогів буде спрямована на виконання Конституції України, Конвенції ООН «Про права дитини», Державної національної програми «Освіта», Національної програми «Діти України», Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», Положення про загальноосвітній навчальний заклад» від 27.09.2010 № 778, із змінами і доповненнями, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 22.01 2014 року № 28 , «Національної стратегії розвитку освіти в Україні на 2012–2021 роки», Концепції реалізації державної політики  у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»,  Державного стандарту початкової загальної освіти, нормативно-правових документів Міністерства освіти і науки України, які регламентують робота освітнього закладу.

У новому 2018/2019 навчальному році планується більше уваги приділити розвитку навичок самоосвіти педагогічних працівників, методиці використання інноваційних технологій навчання, нових моделей управління виховним процесом, розвитку особистості учня, особистісно орієнтованому навчанню, інформаційно-комунікативному забезпеченню освітнього процесу відповідно до вимог Нової української школи.  Тому попереду наполеглива безперервна праця колективу школи і завжди жаданий результат – нове,  духовно багате, розвинене, активно-творче молоде покоління.

Виходячи з аналізу освітньої і методичної роботи у 2017-2018 н.р., враховуючи досягнення і недоліки, перспективи розвитку, педколектив початкової школи буде продовжувати  працювати над науково-методичною проблемою «Удосконалення навчально-виховного процесу на основі впровадження компетентнісного підходу, розвитку самоосвітньої, дослідницько-пошукової, творчої діяльності вчителів та учнів на етапі оновлення змісту початкової освіти».

Пріоритетні напрями роботи дошкільного підрозділу НВО №1 на 2018-2019 навчальний рік:

  • Продовжити роботу щодо впровадження інноваційних методів взаємодії педагогів з вихованцями та їх батьками.
  • Запровадити в освітній процес, самоосвіту, управлінську діяльність інтелектуальні карти як засіб символізації та систематизації інформації.
  • Забезпечити наступність та взаємодію в педагогічному процесі дошкільної та початкової ланок навчального закладу для створення єдиної динамічної та перспективної системи, спрямованої на безкризовий розвиток дітей в умовах освітньої реформи «Нова українська школа».

Пріоритетні напрямки  роботи в початковій школі:

–  Виконання Державного стандарту освіти та  програм для початкової освіти.

– Забезпечення наступності та взаємодії в педагогічному процесі дошкільної та початкової ланок навчального закладу для створення єдиної динамічної та перспективної системи, спрямованої на безкризовий розвиток дітей в умовах освітньої реформи «Нова українська школа».

– Удосконалення професійної майстерності, підвищення рівня психолого–педагогічної культури, активізація творчої активності, інноваційної діяльностіі педагогічних працівників на шляху оновлення змісту початкової загальної освіти.

– Формування інформаційно-комунікативної компетентності учасників освітнього процесу.

Основними завданнями, над якими продовжуватиме працювати колектив школи визначаємо такі:

  – реалізовувати вимоги Державного стандарту початкової загальної освіти, Концепції «Нова українська школа»

  – продовжити роботу по впровадженню у навчально-виховний процес інноваційних, здоров’язберігаючих технологій;

  – організувати освітній процес в 1 класі відновідно до вимог Новох української школи;

  – створити умови для безперервного підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, їх самоосвітньої діяльності, участі в інноваціях, творчих   пошуках, впровадження проектної діяльності педагогів;

  – направити роботу педагогів на якісне засвоєння учнями програмових вимог та формування ключових компетентностей;

– створити  належні умови для функціонування освітньої системи школи, яка забезпечує розвиток виховання і навчання дитини, грунтується на єднанні сімейного та суспільного виховання;

– активізувати виховну роботу з дітьми на основі вивчення історичної і культурної спадщини українського народу, формування у підростаючого покоління високої патріотичної свідомості готовності до виконання громадянських і конституційних обов’язків, поваги до державних символів України;

– активізувати  превентивну та екологічну виховну роботу з дітьми;

– формувати позитивний імідж навчального закладу;

– продовжувати роботу по  створенню умов для реалізації принципу наступності і перспективності між дошкільною та початковою загальною освітою в умовах послідовного переходу дитини в шкільне середовище відповідно до вимог Нової української школи;

– забезпечити створення належних умов для рівного доступу до здобуття дітьми якісної освіти, в тому числі дітьми – сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, постійного оновлення змісту та форм організації навчального і виховного процесів, запровадження інтегрованого та інклюзивного навчання для дітей з особливими потребами, пошуку та відбору творчо обдарованих і здібних учнів;

– здійснювати  постійний моніторинг показників роботи педагогічних працівників для вчасного коригування та прийняття управлінських рішень щодо вдосконалення їхньої діяльності;

– створити  умови для здобуття повноцінної освіти на рівні державних стандартів для реалізації індивідуальних творчих потреб, повноцінного морального, психічного, фізичного розвитку;